m Barcelona







































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































 


+34 93 418 28 12   _  hello@m-m.es   _  Valeta d’Arquer 8, 08017 Barcelona    

® Estudio m Barcelona (Merche Alcalá, Marion Dönneweg) and respective Artists. All rights reserved.



 

Plom


Interior Design

Branding





Plom Gallery is an art gallery for children. It is a container of hundreds of artworks and illustrations. On the one hand we thought that the common denominator of the work of art is its support: paper, symbolically. Here all begins, and stay there all. Black on white (so to speak). On the other hand, we like to think Plom is like a blank sheet of paper, which hides an infinite art world. If we make a hole and peered us to him, we discover a world of color, thousand and one ways of expression. So Plom is a window to look out and discover this infinite universe.


The brand concept is centered on the paper,  in the dies as windows, revealing us the art on another plane.

Plom by itself does not exist, does not work alone. It makes sense in conjunction with the artwork. It is a a hole, a window showing the work. Plom is a vehicle of knowledge, a selection criteria.






Cliente: Marta Zimmermann

Producción: Sandra Coll

Fotógrafo: Daniel Loewe

 


Plom


Interiorismo

Branding





Plom Gallery es una galería de arte para niños. Es un contenedor de cientos de obras de arte e ilustraciones. Por un lado hemos pensado que el denominador común de la obra de arte, es su soporte: el papel. Ahí empieza todo, y ahí se queda todo. Negro sobre blanco (es un decir). Por otro lado, nos gusta pensar que Plom es como una hoja de papel blanca, que esconde un mundo infinito de arte. Si le hacemos un agujerito y nos asomamos a él, descubrimos un universo de color, mil y una formas de expresión. Así que Plom es una ventana a la que asomarse y descubrir ese universo infinito.


El concepto de la marca se centra en la hoja de papel, en los troqueles como ventanas, y en el arte que se nos desvela en otro plano.

Plom por si sólo no existe. No funciona sólo. Tiene sentido en conjunción con la obra de arte. Es un hueco, un agujero, un troquel, una ventana que contiene y muestra la obra.





Cliente: Marta Zimmermann

Producción: Sandra Coll

Fotógrafo: Daniel Loewe